Dzisiaj na rano do kościółka poszłam potem apel i odebranie świadectw :) Nie nie miałam paska ani na świadectwie ani w innych miejscach a tym bardziej cześciach ciała :) wszystko skonczyło się o 11 ale było warto wytrwac te 4 godzinki :0 oczywiście nie obeszło się bez łez :C bo 3 klasy odchodziły :C BEZ NICH TO JUŻ NIE BEDZZIE TO SAMO :C kilka fotek z dzisiaj rana :)
TAK BARDZO SŁICIE W TALECIE XD na remont trwający od dwóch lat prosze nie zwracać uwagi xd :)
W MIĘDZY CZASIE MOJA BABCIA MA IMIENINKI <3 WIEC SPRAWIŁAM JEJ MAŁY PRZENCIK :) A mianowicie Kubek z namppisem "TEN SPECJALNY KUBEK NALEZY WYŁĄCZNIE OD BABCI" oczywiście bardzo się ucieszyła :) I jej się spodobał :)
A po południu wraz z moją przyjaciółką Wicią postanowiłyśmy uczcić zakończenie roku i wybrałyśmy się na zdjęcia do Glogowa :) oraz standardowo na shake-ki do Mc i nad Odrę :)
|Dużo sobie rozmawiałysmy i doszłyśmy do wnioskuk ze nie możemy uwierzyć jakim cudem już 6 lat się przyjaźnimy :D |
A oto kilka fotek :) JAK SIĘ PODOBA ? :)









.jpg)









