piątek, 14 listopada 2014

Niezbędnik jesienny coś w stylu OUTFIT NA JESIEŃ :)

Witam was ! 

No i nadeszła ... JESIEŃ pora , która w mojej głowie budzi taki nie smak , dlaczego ? Ponieważ nie lubie długich wieczorów bo  wówczas mam za dużo czasu do rozmyślania nad życiem i niektórymi sprawami . Nie lubię też zimna bo z natury jestem ciepłolubna :) .Ale też nie chce i nie lubie patrzeć tylko na negatywne strony danej sytuacji , bo z drugiej strony  lubię odrobinę jesień . Lubię ją za piękne malownicze krajobrazy , za słońce za klimat który tworzy :) I za mega ciepłe sweterki które można nosić :D
oto niezbędny moim zdaniem zestaw na jasień :
1SWETERKI :) 

Moim skromnym zdaniem są najlepsze i najbardziej potrzebne w jesienne dni takie jak 
np. dzisiejszy tzn. pochmurne , w których nie mamy ochoty dosłownie na nic , a świat do 
okoła nas jest szary i wydaje sie bezsensowny , wtedy WARTO WRZUCIĆ JAKIŚ 
KOLOROWY SWETEREK NA SIEBIE , A ŚWIAT OD RAZU NABIERZE KOLORÓW :)

2. KOMIN , CZAPKA I RĘKAWICZKI
A) KOMIN



Ja w tym roku postanowiłam postawić na kolor bordowy :)
Dlaczego akurat ten kolor ? poniewaz spodobał mi się on no i pasuje mi do wszystkiego . Jak wiadomo jestem blondynką , 
a moim zdaniem ten kolor bardzo pasuje do blond włosów .
I do jasnej karnacji jaką mam :)


B ) CZAPKA 


No i oczywiście jak komin w kolorze bordo to czapka też ale żeby sie nie zlewało
bo ja nie lubie jak się coś zlewa to troszkę w innym odcieniu :)
W TYM ROKU BARDZO MODNE SĄ CZAPKI Z POMPONEM .
POLECAM :)

C )  RĘKAWICZKI 


Ja jeszcze nie zakupiłam rękawiczek ale własnie w tej chwili znalazłam  te , 
które wpadly mi w oko i możliwe że je sobie zamówie :)
Będą pasowały mi do komina i czapki :)

3. KURTKA I BUTY SĄ CHYBA RZECZA OCZYWISTĄ :)  Butów jeszcze nie zakupiłam ale kurtke mam w kolorze kremowym ściąganą w pasie :)

EI EI WIECIE CO NAM SIĘ JESZCZE PRZYDA ?

KUBEK GORĄCEJ HERBATKI OWOCOWEJ I JAKIES CIASTKA CO WY NA TO ?


Nie dajmy się ponurej aurze kochani , popatrzmy na jesień z tej mojej " drugiej , pozytywnej strony" :)
A JAKIE WY MACIE SWOJE OUTFITY  NA JESIEŃ ? 





NA  POPRAWĘ I UMILENIE WAM DZISIEJSZEGO PIĄTKOWEGO WIECZORU WRZUCAM KILKA FOTEK Z OSTATNIEJ SESJI Z KUBĄ :)






 ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :) GORĄCE BUZIACZKI I DO USŁSYZENIA :** ^^








niedziela, 5 października 2014

Heej ;*

Witam Kochani :) Oto powracam do was po dłuzszej przerwie :) Musicie mi wybaczyć moją nie obecnosc ale mam teraz strasznie dużo nauki , a na dodatek wczoraj miałam bierzmowanie więc przygotowania do niego równiez zajęły mi bardzo dużo czasu :) Osatatnimi czasy oprócz szkoły i intensywnych przygotowań do bierzmownia zbyt wiele się nie działo :c ale były dwie takie sytuacje w których postanowiłam wykorzystać momenty i porobić kilka zdjęć :) miedzy innymi byłam na nocce u mojej przyjaciółki Karoliny , gdzie świetnie się bawiłam :) a potem przyjechała moja mama z niemczech , z którą wyskoczyłyśmy na duże zakupki i do fotografa :) oto kilka fotek :)








poniedziałek, 8 września 2014

Czas wrócić

Witam was kochani :) Dawno ale to bardzo dawno mnie nie było ponieważ jak wszystkim wiadomo były wakacje :) więc troszkę miałam lenia i zawiesiłam na jakiś czas mojego bloga :) ale już do was wracam zwarta i gotowa do działania :) Jak wszystkim wiadomo ropoczął się nowy rok szkolny i niestety jak wszyscy inni musiałam pójść do szkoły :c a to już 3 "Gimbaza" więc wiecie tak łatwo nie jest , ale co najważniejsze juz 1 tydzień za nami :) przez wakacje siedziałam praktycznie w domku i nigdzie zbytnio się nie ruszałam tylko pod koniec wakacji byłam w Kościanie a tak to w domku cały czas siedziałam :) a Wy co porabialiscie ? jak wam minęły wakacje ??? tak jak ja odliczacie już dni do następnych wakacji ? :) bo ja to szczerze powiem że odliczam do wakacji ale boje się egzaminów :C kto ze mną ?? łapka lub kom :) opowiadajcie co tam u was :D a no i przy okazji macie moje OUT FITY :) pozdrawiam :***





czwartek, 24 lipca 2014

Chwila przed deszczem

Wczoraj był piękny dzień  świeciło słoneczko , rano byłam po wyniki a na popołudnie byłam umówiona z Olą na sesję zdjęciową  no i oczywiście jak to w moim życiu bywa o 17 zaczął padac deszcz i już myślałam że nie pójde ale potem się wypogodziło i wieczorkiem całe pogryzione przez komary porobiłysmy klika zdjęć przy czym świetnie sie bawiłysmy :) cieszę się ze poszłyśmy wczoraj bo dzisiaj od samego rana leje po prostu i dosłownie leje jak z cebra a ja nie nawidze takiej pogody bo w takie dni zostaje tylko laptop i skype ewentualnie jakiś film w moim przypadku "Harry Potter" uwielbiam *.*
Te wakacje mijają zaskakująco szybko nie sądzicie ? aż za szybko ;-; dopiero się zaczęły a zaraz sie skończą :c ja nie chce :C a wy ?? komu sie spieszy do szkoły ??? :)
W ten pochmurny dzień wstawiam wam zdjecia z wczoraj niech rozświetlą troszkę tą ponurą aurę :) 












niedziela, 13 lipca 2014

Nobody`s perfect

Troszkę mnie tutaj nie było ale to dlatego że są wakacje i ja sama ograniczam się do 4 h. dziennie na komuterze :) A co u mnie ? u mnie bardzo dobrze jak zwykle chyba oprócz kilku kłótni i niedomówień :)
W piątek byłam na sesji zdjęciowej w Głogowskiej Fosie z Klaudią :)https://www.facebook.com/KabiPhotographyyy?fref=ts :) zdjęcia wyszły moim zdaniem nie najgorzej ale oczywiście zostawiam wam je do komentowania :)











Zapraszam do komentownia :)

sukienka Bazarek/ bransolerki H&M /wisiorek Prezent /Torebka Bazarek

wtorek, 1 lipca 2014

Urodzinki :)

Od dzisiaj jestem HOT 15-NASTKĄ xd i tak bardzo mam troche kompleksy z tego powodu XD
Dzien dzisiejszy nie zaczął się jak każdy inny bo już o 24:00 Kornelka do mnie zadzwoniła  życzeniami potem o 2 krystian napisał a jak zasnęłam to obudziłam się o 7:15 a o 7:30 moja mama dzwoniła z życzeniami :) potem poszłam na salę na zajecia i tam też mi wszyscy składali życzenia xd i dostałam prezencik BRASOLETKI *.* potem pobiegłam do domciu przebrałam sie i pojechałam do kornelki do Głogowa <3 oczywiście ta picza nie jadla śniadania więc poszłysmy do Maka na cos do jedzenia xdtam spotkałyśmy bereta który nam coś kupił a kornela sie jarala XD potem poszłyśmy do Kornelki na Armię i u niej siedziałyśmy do 16 a no i w miedzy czasie przyszedl jeszcze krystian XD
Na 17 byliśmy umówieni w DaGrasso na oficjalne świetowanie moich urodzin :) Cieszylam się bo prawie wszyscy zaproszeni ludzie przyszli nie wspominając o kilku osobach ...... ale pod DaGarsso tez przyszli i mi skaldali życzenia XD w DaGrasso była świetna zabawa i dużo śmiechu :) potem wszscy poszliśmy do Maka na lody a tam robiliśmy oczwiście miliony sweetek i selfie :3 Dopiero o 21 byłam w domciu a teraz leże i umieram ale za nic nie oddała bym tego dnia <3  Ciesze SIĘ BARDZO ZE MAM TAKICH WYJĄTKOWYCH LUDZI WOKÓŁ SIEBIE <3 DZIĘKUJE ZA DZISIAJ <3 <3 KOCHAM WAS <3