sobota, 15 sierpnia 2015

Wakacje się kończą :)

Witam was moii drodzy :)

Tak wiem wiem dawno mnie tu nie było , ale no sami wiecie są wakacje :D
Nasze wakacje niestety już się kończą , już dzisiaj mamy 15 sierpnia :oo
Ja w tym roku wybrałam się na wakacje do Niemiec dokładnie do Bayern , odwiedziłam wraz z mamą kilkanaście cudownych i godnych polecenia miejsc jak również świetnie spędziłam czas ^^ Byłam tam 10 dni a nawet nie zauważyłam kiedy to zleciało :)
Wraz z moim chłopakiem ostatnio również wybraliśmy się nad Sławskie Jezioro co prawda na jeden dzień ale też było bardzo fajnie ^^
a wam jak mijają wakacje ? Gdzie byliście ?? Opowiadajcie :)
 Nie wiem jak wam ale mi te wakacje strasznie szybko zleciały nawet się nie obejrzałam , a tu już zaraz do nowej szkoły z nowymi ludźmi i w ogóle szczerze ? Trochę się boję xd ale mam nadzieję , że będzie fajnie :)
KTO Z WAS TEŻ IDZIE DO NOWEJ SZKOŁY ?
 Na mnie czeka Ekonomik , a dokladniej Technikum Hotelarskie moim zdaniem to swietny kierunek a waszym ?
 OPOWIADAJCIE JAK WAM WAKACJE MINĘŁY :D
DZISIAJ KRÓTKA NOTKA ALE JUTRO ZNOWU POWRACAM :*
MIŁEGO WIECZORU KOCHANI :)
Łapcie kilka fotek :***









sobota, 25 kwietnia 2015

Po dłuższej przerwie , WRACAM


Witam was kochani :)

 Wiem , strasznie długo mnie nie było . Nie będę się usprawiedliwiać bo jak wiadomo każdy ma swoje życie i dlatego własnie od jesieni mój blog był w stanie uśpienia , ale od dzisiejszego dnia do was powracam :)
Mam nadzieję , że się cieszycie :)

U mnie okropnie dużo się pozmieniało . Od 4 miesięcy mam chłopaka , jestem szcześliwa , zmieniłam towarzystwo , przestałam nareszcie przejmowac się opinią innych , z kilkoma osobami się pogodziłam z kilkoma pokłociłam , ale przede wszystkim przeszłam próbę , której strasznie się bałam . Ale o tym opowiem wam innym razem :) Wiadomo , każdy się zmienia z biegiem czasu i ja chyba też się zmieniłam , a czy na lepsze czy na gorsze to sami ocenicie po upływie czasu :)

KONIEC TRUCIA O MNIE :)


 Dzisiaj chcialam się z wami podzielić moimi przemyśleniami na temat starty kogoś bliskiego np. przyjaciółki , albo chłopaka oraz na temat jakie mozna wyciągnąc z takich sytuacji pożytki i pouczenia :)
Na pewno kazdy z was kiedyś doświadczył czegoś podobnego albo był świadkiem takiego wydarzenia . Jak zapewne wszyscy wiemy nie jest łatwo pogodzić się z myślą , że twój najlepszy przyjaciel czy przyjaciółka , z którymi bylłaś nie rozłączna , nagle się na Ciebie " wypina " i traktuje bez uczuciowo . Niestety takie jest życie . Nie dawno dokładnie 3 miesiące temu sama starciłam przyjaciółkę . Na początku jak każdy  nie mogłam się z tym pogodzić ale z upływem czasu widze , że nawet dobrze się stało . Zawsze gdy tracimy kogoś bliskiego jest nam cieżko , jeżeli ta osoba była dla nas kimś ważnym to tak naprawdę nigdy nie przestanie istnieć w naszym sercu . Ale nigdy nie wolno nam się załamywać . Jeżeli przyjaciółka lub przyjaciel byli by dla nas naprawde  prawdziwymi przyjaciółmi to nigdy by od nas nie deszli . Zwłaszcza z powodu innej osoby . Dzisiaj minęły już chyba ponad 3 miesiace jak nie utrzymuje kontaku z tą moją byłą "BFF" i szczerze powiedziawszy dziękuje Bogu , że to się tak skończyło . Dzięki kłótni , dzięki szczerości i chamstwie jakie mi pokazała , zobaczyłam że jestem strasznie łatwo wierna i przestałam ufać ludziom , których praktycznie nie znam . Z upływem czasu dochodzę do wniosku że ta przyjaźń była jednym z większych błędów i nie przemyślanych decyzji . A jaki mogę wyciągnąć z tego morał ? Nie ufaj ludziom , zanim nie poznasz ich w każdej sytuacji . Tak naprawdę dzisiaj nie ufam prawie nikomu i prawie nie mam przyjaciół . Jedynym moim przyjacielem któremu ufam bezgranicznie jest mój chłopak i szczerze powiedziawszy wole mieć jednego prawdziwego przyjaciela niż setki fałszywych . Bo kiedyś  tak było , co drugą osobę uznawałam za przyjaciela/ przyjaciółkę , a dzisiaj ? Dochodzę do wniosku , że im mniej osób wie o mnie coś więcej tym lepiej .
Ktoś może mi powiedzieć , że przeciez to że starciłam kilku przyjaciół to nie tylko ich wina ale też moja .
Lub że nie widzę swoich błędów , tylko czyjeś . To nie jest prawdą . Tak naprawdę widzę swoje błędy i staram się na nich uczyć oraz nigdy więcej ich nie popełniać , no ale jak to mi ktoś kiedyś powiedział " chamstwo za chamstwo " . A uczyć się na błędach jest naprawdę ogromną sztuką . Ja z natury jestem narwana , nie myślę co robię i mówię , ale ostatnie miesiące pokazały mi jak kruche jest życie i przyjaźń ... i jak bardzo czasami mogę żałować pewnych słów lub podjętych decyzji .
Więc kochani , na dzisiejszy wieczór życzę wam abyście tak jak ja to zrobiłam półtora miesiąca temu znaleźli choć chwilę usiedli sobie w ciszy i spokoju i przemyśleli swoje życie , swoje decyzje , swoje znajomości zebyście nawet sobie popłakali , bo przecież to nic złego , a myślę że kazdemu z nas przyda się czasami chwila przerwy i rozterki nad własym życiem . 


KILKA FOTEK Z OSTATNICH MIESIĘCY :) POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WAM MIŁEGO SOBOTNIEGO WIECZORKU ^^ 








piątek, 14 listopada 2014

Niezbędnik jesienny coś w stylu OUTFIT NA JESIEŃ :)

Witam was ! 

No i nadeszła ... JESIEŃ pora , która w mojej głowie budzi taki nie smak , dlaczego ? Ponieważ nie lubie długich wieczorów bo  wówczas mam za dużo czasu do rozmyślania nad życiem i niektórymi sprawami . Nie lubię też zimna bo z natury jestem ciepłolubna :) .Ale też nie chce i nie lubie patrzeć tylko na negatywne strony danej sytuacji , bo z drugiej strony  lubię odrobinę jesień . Lubię ją za piękne malownicze krajobrazy , za słońce za klimat który tworzy :) I za mega ciepłe sweterki które można nosić :D
oto niezbędny moim zdaniem zestaw na jasień :
1SWETERKI :) 

Moim skromnym zdaniem są najlepsze i najbardziej potrzebne w jesienne dni takie jak 
np. dzisiejszy tzn. pochmurne , w których nie mamy ochoty dosłownie na nic , a świat do 
okoła nas jest szary i wydaje sie bezsensowny , wtedy WARTO WRZUCIĆ JAKIŚ 
KOLOROWY SWETEREK NA SIEBIE , A ŚWIAT OD RAZU NABIERZE KOLORÓW :)

2. KOMIN , CZAPKA I RĘKAWICZKI
A) KOMIN



Ja w tym roku postanowiłam postawić na kolor bordowy :)
Dlaczego akurat ten kolor ? poniewaz spodobał mi się on no i pasuje mi do wszystkiego . Jak wiadomo jestem blondynką , 
a moim zdaniem ten kolor bardzo pasuje do blond włosów .
I do jasnej karnacji jaką mam :)


B ) CZAPKA 


No i oczywiście jak komin w kolorze bordo to czapka też ale żeby sie nie zlewało
bo ja nie lubie jak się coś zlewa to troszkę w innym odcieniu :)
W TYM ROKU BARDZO MODNE SĄ CZAPKI Z POMPONEM .
POLECAM :)

C )  RĘKAWICZKI 


Ja jeszcze nie zakupiłam rękawiczek ale własnie w tej chwili znalazłam  te , 
które wpadly mi w oko i możliwe że je sobie zamówie :)
Będą pasowały mi do komina i czapki :)

3. KURTKA I BUTY SĄ CHYBA RZECZA OCZYWISTĄ :)  Butów jeszcze nie zakupiłam ale kurtke mam w kolorze kremowym ściąganą w pasie :)

EI EI WIECIE CO NAM SIĘ JESZCZE PRZYDA ?

KUBEK GORĄCEJ HERBATKI OWOCOWEJ I JAKIES CIASTKA CO WY NA TO ?


Nie dajmy się ponurej aurze kochani , popatrzmy na jesień z tej mojej " drugiej , pozytywnej strony" :)
A JAKIE WY MACIE SWOJE OUTFITY  NA JESIEŃ ? 





NA  POPRAWĘ I UMILENIE WAM DZISIEJSZEGO PIĄTKOWEGO WIECZORU WRZUCAM KILKA FOTEK Z OSTATNIEJ SESJI Z KUBĄ :)






 ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :) GORĄCE BUZIACZKI I DO USŁSYZENIA :** ^^








niedziela, 5 października 2014

Heej ;*

Witam Kochani :) Oto powracam do was po dłuzszej przerwie :) Musicie mi wybaczyć moją nie obecnosc ale mam teraz strasznie dużo nauki , a na dodatek wczoraj miałam bierzmowanie więc przygotowania do niego równiez zajęły mi bardzo dużo czasu :) Osatatnimi czasy oprócz szkoły i intensywnych przygotowań do bierzmownia zbyt wiele się nie działo :c ale były dwie takie sytuacje w których postanowiłam wykorzystać momenty i porobić kilka zdjęć :) miedzy innymi byłam na nocce u mojej przyjaciółki Karoliny , gdzie świetnie się bawiłam :) a potem przyjechała moja mama z niemczech , z którą wyskoczyłyśmy na duże zakupki i do fotografa :) oto kilka fotek :)








poniedziałek, 8 września 2014

Czas wrócić

Witam was kochani :) Dawno ale to bardzo dawno mnie nie było ponieważ jak wszystkim wiadomo były wakacje :) więc troszkę miałam lenia i zawiesiłam na jakiś czas mojego bloga :) ale już do was wracam zwarta i gotowa do działania :) Jak wszystkim wiadomo ropoczął się nowy rok szkolny i niestety jak wszyscy inni musiałam pójść do szkoły :c a to już 3 "Gimbaza" więc wiecie tak łatwo nie jest , ale co najważniejsze juz 1 tydzień za nami :) przez wakacje siedziałam praktycznie w domku i nigdzie zbytnio się nie ruszałam tylko pod koniec wakacji byłam w Kościanie a tak to w domku cały czas siedziałam :) a Wy co porabialiscie ? jak wam minęły wakacje ??? tak jak ja odliczacie już dni do następnych wakacji ? :) bo ja to szczerze powiem że odliczam do wakacji ale boje się egzaminów :C kto ze mną ?? łapka lub kom :) opowiadajcie co tam u was :D a no i przy okazji macie moje OUT FITY :) pozdrawiam :***





czwartek, 24 lipca 2014

Chwila przed deszczem

Wczoraj był piękny dzień  świeciło słoneczko , rano byłam po wyniki a na popołudnie byłam umówiona z Olą na sesję zdjęciową  no i oczywiście jak to w moim życiu bywa o 17 zaczął padac deszcz i już myślałam że nie pójde ale potem się wypogodziło i wieczorkiem całe pogryzione przez komary porobiłysmy klika zdjęć przy czym świetnie sie bawiłysmy :) cieszę się ze poszłyśmy wczoraj bo dzisiaj od samego rana leje po prostu i dosłownie leje jak z cebra a ja nie nawidze takiej pogody bo w takie dni zostaje tylko laptop i skype ewentualnie jakiś film w moim przypadku "Harry Potter" uwielbiam *.*
Te wakacje mijają zaskakująco szybko nie sądzicie ? aż za szybko ;-; dopiero się zaczęły a zaraz sie skończą :c ja nie chce :C a wy ?? komu sie spieszy do szkoły ??? :)
W ten pochmurny dzień wstawiam wam zdjecia z wczoraj niech rozświetlą troszkę tą ponurą aurę :)